1394-09-18 12:57
894
0
24091

بازارچه صنایع دستی گلستان ، زمینه ساز جلب گردشگران + تصاویر

دربازدید مدیر کل صدا وسیمای مرکز گلستان از بازارچه صنایع دستی استان، این بازارچه به عنوان زمینه ساز جلب گردشگران عنوان و بر اطلاع رسانی مطلوب وحمایت از صنایع دستی تاکید شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان گلستان، مدیر کل این دستگاه اجرایی در این بازدید گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی دراستان با توجه به اهمیت ایجاد بازارفروش و تبلیغ محصولات صنایع دستی این استان صورت گرفته که علاوه برجذب گردشگر، راهکار مناسبی جهت اشاعه و تبلیغ این هنر- صنعت و درآمدزایی برای قشر هنرمند و صنعتگر و حمایت از این قشر زحمتکش است.

ابراهیم کریمی در ادامه افزود: نظر به اهمیت ترویج صنایع دستی به عنوان یک هنرصنعت اصیل و اشتغالزا، حمایت های لازم از صنایع دستی استان به عمل خواهد آمد و درنظر است در کلیه شهرستان های استان نیز نسبت به ایجاد بازارچه صنایع دستی اقدام شود.

در ادامه این بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان از ایجاد بازارچه صنایع دستی دراستان ابراز خرسندی کرد و افزود: ایجاد بازارچه صنایع دستی دراستان در بافت قدیم گرگان، ضمن حمایت از هنرمندان صنایع دستی استان زمینه های جلب و جذب گردشگران را به استان فراهم آورده و به رونق اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به اهمیت این بازارچه دررونق اقتصاد استان و درآمدزایی، یادآور شد: در راستای بهره برداری بهینه از این بازارچه برنامه ریزی های لازم در برنامه های صدا و سیما صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های صدا وسیمای مرکز استان در فضای این بازارچه و اطلاع رسانی، تبلیغ وترویج این هنر صنعت اصیل ، جهت حمایت های هر چه بهتر از صنایع دستی استان تلاش می گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.